Education |
|
Obrazovanje |
Berkeley joins the free online learning partnership
|
|
Berkeley pristupa partnerstvu za besplatno učenje na internetu
|
The history of non-profit online education industry
|
|
Povijest industrije neprofitnog obrazovanja na internetu
|
Harvard enrols near 100,000 students for free edX online classes
|
|
Harvard upisao gotovo 100.000 studenata za besplatna edX predavanja na internetu
|
EdX - free online education
|
|
EdX - besplatno obrazovanje putem interneta
|
Solving the education problem
|
|
Rješavanje problema obrazovanja
|
The most important innovation in education in the last 200 years
|
|
Najvažnija inovacija u obrazovanju u posljednjih 200 godina
|
First day of online school
|
|
Prvi dan internetske nastave
|
The importance of user feedback
|
|
Važnost povratnih informacija od korisnika
|
|
|
|
Berkeley joins the free online learning partnership
In the battle for a leadership role in the world of online education, the University of California, Berkeley, joined edX, the free non-profit online learning venture founded by Harvard and the Massachusetts Institute of Technology.
Berkeley offers two courses, contributing new open-source technology and heading a consortium of universities joining edX.
Berkeley's decision to join with edX is noteworthy because of the university's prominence, and because several of its professors have been offering free online courses through Coursera, a competing platform for online courses created by two Stanford University computer scientists...
Search for more...
In the battle for a leadership role in the world of online education, the University of California, Berkeley, joined edX, the free non-profit online learning venture founded by Harvard and the Massachusetts Institute of Technology.
Berkeley offers two courses, contributing new open-source technology and heading a consortium of universities joining edX.
Berkeley's decision to join with edX is noteworthy because of the university's prominence, and because several of its professors have been offering free online courses through Coursera, a competing platform for online courses created by two Stanford University computer scientists.
"Ultimately, our faculty will decide where they want to put courses up online, but we find that edX has values and methodologies very similar to ours at Berkeley, so our preference would be to use edX", said Robert Birgeneau, the chancellor of Berkeley.
The most important difference between the two, he said, is that Coursera is a for-profit company, while edX is not-for-profit project.
EdX will offer seven online courses.
Those who finish courses will get free certificates of completion.
Later, edX plans to charge for certificates.
Anant Agarwal, the president of edX, said that more than 120 universities around the world had expressed their interest in edX partnership.
» Search for more...
|
|
Berkeley pristupa partnerstvu za besplatno učenje na internetu
U borbi za vodeću ulogu u svijetu obrazovanja putem interneta Kalifornijsko je sveučilište u Berkeleyu pristupilo edX-u, besplatnom neprofitnom projektu za učenje putem interneta koje su osnovali Sveučilište u Harvardu i Tehnološki institut u Massachusettsu.
Berkeley u ponudi ima dva kolegija kojima daje svoj doprinos novoj tehnologiji otvorenog koda i vodi konzorcij sveučilišta koja se pridružuju edX-u.
Odluka Berkeleya da pristupi edX-u je značajna zbog važnosti sveučilišta, a i zbog toga što neki profesori s tog sveučilišta nude besplatne internetske kolegije putem Coursere, konkurentske platforme za internetske kolegije koju su stvorila dva računalna znanstvenika sa Sveučilišta u Stanfordu...
Potraži više...
U borbi za vodeću ulogu u svijetu obrazovanja putem interneta Kalifornijsko je sveučilište u Berkeleyu pristupilo edX-u, besplatnom neprofitnom projektu za učenje putem interneta koje su osnovali Sveučilište u Harvardu i Tehnološki institut u Massachusettsu.
Berkeley u ponudi ima dva kolegija kojima daje svoj doprinos novoj tehnologiji otvorenog koda i vodi konzorcij sveučilišta koja se pridružuju edX-u.
Odluka Berkeleya da pristupi edX-u je značajna zbog važnosti sveučilišta, a i zbog toga što neki profesori s tog sveučilišta nude besplatne internetske kolegije putem Coursere, konkurentske platforme za internetske kolegije koju su stvorila dva računalna znanstvenika sa Sveučilišta u Stanfordu.
"U konačnici će naše sveučilište odlučiti na koju lokaciju na internetu želi staviti kolegije, ali smatramo da edX nudi vrijednosti i metodologije koje su vrlo slične našima na Berkeleyu, pa bismo prednost dali korištenju edX-a", izjavio je Robert Birgeneau, rektor Berkeleya.
Najvažnija razlika između te dvije opcije, izjavio je, leži u činjenici da je Coursera profitna tvrtka, a edX je neprofitan projekt.
EdX će ponuditi sedam internetskih kolegija.
Oni koji završe kolegije dobit će besplatne potvrde o završetku.
Kasnije edX ima u planu naplaćivati potvrde.
Anant Agarwal, predsjednik edX-a, izjavio je kako je više od 120 sveučilišta diljem svijeta izrazilo svoj interes za partnerstvo u projektu edX.
» Potraži više...
|
The history of non-profit online education industry
The low-cost non-profit online education industry was pioneered by several major players, including the profit university Udacity, founded by David Stavens and Sebastian Thrun, which launched a course similar to the "Stanford AI" course in the fall of 2011.
Coursera, a commercial venture, was launched building on work on Stanford's "Machine Learning and Databases" classes, and offers courses from Stanford University, Princeton University, the California Institute of Technology, the University of Edinburgh, the University of Pennsylvania, and others...
Search for more...
|
|
Povijest industrije neprofitnog obrazovanja na internetu
Industriju jeftinog i neprofitnog obrazovanja na internetu pokrenulo je nekoliko velikih igrača, uključujući i profitno sveučilište Udacity, koje su osnovali David Stavens i Sebastian Thrun, a koje je u jesen 2011. godine pokrenulo kolegij nalik na kolegij "Stanford AI".
Coursera, komercijalni pothvat, pokrenut je tako što se nadovezao na rad na Stanfordovim kolegijima po nazivu "strojno učenje i baze podataka" (Machine Learning and Databases), a nudi kolegije sa Sveučilišta u Stanfordu, Sveučilišta u Princetonu, Kalifornijskog tehnološkog instituta, Sveučilišta u Edinburghu, Sveučilišta u Pensilvaniji i drugih...
Potraži više...
|
Harvard enrols near 100,000 students for free edX online classes
While Harvard University expected their initial free classes within the edX program to be quite popular, very few expected the 100,000 attendees that are signed up for the first two courses.
That's exactly what happened.
Students from across the globe registered for the initial offering of computer science, epidemiology, and biostatistics through an online classroom.
Harvard University set out to change the course of online learning this summer with the formation of quite an interesting coalition with many of the top colleges and universities in the United States...
Search for more...
|
|
Harvard upisao gotovo 100.000 studenata za besplatna edX predavanja na internetu
Iako je Sveučilište na Harvardu očekivalo da će njihova inicijalna besplatna predavanja u sklopu programa edX biti vrlo popularna, gotovo nitko nije očekivao čak 100.000 sudionika koji su se prijavili za prva dva kolegija.
Upravo se to i dogodilo.
Studenti iz cijelog svijeta prijavili su se na početna predavanja iz informatike, epidemiologije i biostatistike putem internetske učionice.
Sveučilište u Harvardu je ovog ljeta odlučilo promijeniti način učenja na internetu, tako što je sklopilo vrlo zanimljivu suradnju s mnogim od najboljih fakulteta i sveučilišta u SAD-u...
Potraži više...
|
EdX - free online education
Free, advanced education over the Web is a step forward for civilization.
If you were asked to name the most important innovation in transportation over the last 200 years, you might say the combustion engine, air travel or even the bicycle.
The list goes on.
Now answer this one: what has been the single biggest innovation in education?
Don't worry if you come up blank.
The question is used by Anant Agarwal, the computer scientist named this year to head edX, a $60 million MIT-Harvard joint effort to offer a college education over the Web, free, to anyone who wants one.
It is rare to see major technological advances in how people learn.
Agarwal believes that education is about to change dramatically.
The reason is the power of the web and its data-crunching technologies.
Thanks to these changes, it's now possible to stream video classes with sophisticated interactive elements, and researchers can scoop up student data that could help them improve teaching.
The technology is powerful, fairly cheap, and global in its reach.
EdX will one day probably teach a billion students...
Search for more...
|
|
EdX - besplatno obrazovanje putem interneta
Besplatno i napredno obrazovanje putem interneta predstavlja korak naprijed za civilizaciju.
Kada biste bili zamoljeni da navedete najvažnije inovacije iz područja transporta u posljednjih 200 godina, mogli biste reći da je to motor s unutarnjim izgaranjem, zračni promet ili čak bicikl.
Popis se nastavlja.
A sada odgovorite na ovo pitanje: što je dosad bila najveća pojedinačna inovacija u obrazovanju?
Ne brinite ako se ničega niste dosjetili.
Ovim se pitanjem koristi Anant Agarwal, računalni znanstvenik koji je ove godine izabran da vodi edX, zajednički projekt Sveučilišta u Harvardu i Tehnološkog instituta u Massachusettsu (MIT) u vrijednosti 60 milijuna dolara, a koji je namijenjen tome da besplatno nudi fakultetsko obrazovanje putem interneta svakome tko takvo obrazovanje želi.
Rijetkost je vidjeti velike tehnološke napretke u načinima na koji ljudi uče.
Agarwal vjeruje da će se obrazovanje dramatično promijeniti.
Razlog tomu je moć interneta i njegovih tehnologija za obradu podataka.
Zahvaljujući tim promjenama, sada je moguće uživo putem video zapisa emitirati nastavu koja ima sofisticirane interaktivne elemente, a znanstvenici mogu od studenata prikupiti podatke koji bi im mogli pomoći da unaprijede proces učenja.
Tehnologija je moćna, prilično jeftina, a prema svom je dosegu globalna.
EdX će jednog dana vjerojatno podučavati milijardu studenata...
Potraži više...
|
Solving the education problem
In Christensen's opinion, "disruptive technologies" find success initially in markets "where the alternative is nothing".
This accounts for why online learning is already important in the adult education market.
It also explains the sudden rise of organizations such as Khan Academy, the non-profit whose free online math videos are funded by Bill Gates.
Khan gained its first foothold among parents who could not afford $125 an hour for a private math tutor.
For them, Salman Khan, the charming narrator of the videos, was a plausible substitute.
Khan's simple videos aren't without their critics, who wonder whether his tutorials really teach so well.
"We agree 100 percent we aren't going to solve education's problems", Khan responds...
Search for more...
|
|
Rješavanje problema obrazovanja
Po Christensenovom mišljenju, "tehnologije za prekid" inicijalno pronalaze uspjeh na tržištima "na kojima je alternativa nepostojeća".
To objašnjava zašto je učenje putem interneta već sada važno na tržištu obrazovanja odraslih osoba.
Također objašnjava nagli rast organizacija poput Akademije Khan, neprofitne organizacije čije besplatne video zapise na internetu koji se bave matematikom financira Bill Gates.
Khan je pronašao svoje prvo uporište među roditeljima koji si nisu mogli priuštiti 125 dolara na sat za privatnog instruktora matematike.
Za njih je Salman Khan, šarmantni pripovjedač u ovim video zapisima, bio prihvatljiva zamjena.
I Khanovi jednostavni video zapisi imaju kritičare, koji se pitaju podučavaju li njegovi tečajevi uistinu tako dobro.
"Slažemo se 100 posto da nećemo riješiti probleme obrazovanja", odgovara Khan...
Potraži više...
|
The most important innovation in education in the last 200 years
The number of US college students who took at least one online course increased from 1.6 million in 2002 to 6.1 million two years ago.
The researchers, Elaine Allen and Jeff Seaman, found signs that the growth rate of online classes might be starting to slow.
But their study didn't anticipate the sudden entry of premier universities into online education.
Coursera, an alliance between Stanford and two dozen other schools, claims that it had 1.5 million students sign up.
Even though only a small fraction of those will actually complete a class, the rise of online courses means we can begin thinking about how free, top-quality education could change the world...
Search for more...
|
|
Najvažnija inovacija u obrazovanju u posljednjih 200 godina
Broj američkih studenata na koledžu koji su odslušali barem jedan kolegij na internetu povećao se s brojke od 1,6 milijuna u 2002. godini na 6,1 milijuna prije dvije godine.
Znanstvenici Elaine Allen i Jeff Seaman otkrili su znakove da bi stopa rasta kolegija na internetu mogla početi usporavati.
No, njihova studija nije predvidjela nagli ulazak prestižnih sveučilišta u obrazovanje putem interneta.
Coursera, savez između Sveučilišta u Stanfordu i dvadesetak drugih škola, tvrdi ima 1,5 milijuna prijavljenih studenata.
Iako će samo manji dio njih zapravo završiti nastavu, porast internetskih kolegija znači da možemo početi razmišljati o tome na koji bi način besplatno i vrhunsko obrazovanje moglo promijeniti svijet...
Potraži više...
|
First day of online school
"Computer Science 50: Introduction to Computer Science I" attracts 720 students.
But although it is among the largest courses at Harvard, its online equivalent, "Computer Science 50x" (CS50x), has drawn more than 100 times that number of students.
CS50x is one of two free courses offered by Harvard through edX, a joint non-profit virtual learning initiative created last spring by Harvard and MIT.
The two courses offered by Harvard are among the seven available from Harvard, MIT, and the University of California, Berkely in edX's inaugural semester.
Aside from CS50x, Harvard is offering "Public Health 207x: Health in Numbers - Quantitative Methods in Clinical and Public Health Research".
Francis Cook, one of the professors leading "Public Health 207x", described the number of enrolees - which has topped 30,000 so far - as "astounding"...
Search for more...
|
|
Prvi dan internetske nastave
Kolegij "Informatika 50: Uvod u informatiku I" (Computer Science 50: Introduction to Computer Science I) privukao je 720 studenata.
No, iako je među najvećim kolegijima na Harvardu, njegov internetski ekvivalent, "Informatika 50x" (Computer Science 50x - CS50x), privukao je više od 100 puta veći broj studenata.
CS50x je jedan od dva besplatna kolegija koje Harvard nudi putem programa edX, zajedničke neprofitne virtualne inicijative za učenje koju su prošlog proljeća stvorili Harvard i MIT.
Dva kolegija koja Harvard nudi nalaze se među sedam ukupno dostupnih od strane Harvarda, MIT-a i Kalifornijsko sveučilište u Berkelyu, u početnom semestru programa edX.
Osim CS50x, Harvard nudi i "Javno zdravstvo 207x: Zdravstvo u brojkama - kvantitativne metode u istraživanju kliničkog i javnog zdravstva" (Public Health 207x: Health in Numbers - Quantitative Methods in Clinical and Public Health Research).
Francis Cook, jedan od profesora koji vode "Javno zdravstvo 207x", opisao je broj upisanih studenata - koji je do sada premašio 30.000 osoba - kao "zapanjujući"...
Potraži više...
|
The importance of user feedback
Online learning not only has very difficult pedagogical challenges, there are also very difficult technical and design challenges that go along with attempting to improve the learning experience online.
Berkeley students demand incredibly high quality when it comes to design and usability of the sites they use, and will gladly give negative feedback.
When they choose to listen to this feedback, taking into account which design decisions are worth keeping and which should be thrown out, interfaces can be dramatically improved...
Search for more...
|
|
Važnost povratnih informacija od korisnika
Ne samo da pred učenjem putem interneta stoje vrlo teški pedagoški izazovi, već i vrlo teški tehnički i dizajnerski izazovi koji se pojavljuju paralelno s pokušajima unapređenja iskustva učenja na internetu.
Studenti s Berkeleya zahtijevaju nevjerojatno visoku kvalitetu kada su u pitanju dizajn i upotrebljivost internetskih stranica koje koriste i rado će vam dati negativne povratne informacije.
Kada odlučite poslušati te povratne informacije, uzimajući pritom u obzir koje se dizajnerske odluke isplati zadržati a koje bi trebalo odbaciti, sučelja je moguće dramatično unaprijediti...
Potraži više...
|
|
|