Ako želite saznati više informacija o našim proizvodima i uslugama koje rade na drugim platformama, molimo izaberite ovdje:
 

7. PROBLEMI I TEHNIČKA PODRŠKA

1. Uređaj se zamrznuo

Ako se uređaj zamrznuo iz nekog razloga, trebate ga resetirati. Rupica za reset se nalazi na stražnjem dijelu kućišta uređaja.
1. Odvrnite vrh stylus olovčice da biste mogli koristiti iglu.
2. Gurnite iglu u reset rupicu.
3. Pričekajte da se uređaj resetira i ponovo pokrene.

Ako ne uspijete resetirati uređaj ovim postupkom onda pokušajte s "Hard reset" postupkom u kojem gubite sve podatke koji se nalaze na Treo uređaju.


2. Na uređaju nema nikakvih podataka

a) Problem može biti u ispražnjenim baterijama. Da bi izbjegli ovu situaciju pročitajte opis postupka u poglavlju "4.3.1 Punjenje baterije" za Treo, tj. "5.3.1 Punjenje baterije" za Visor. Rješenje problema je opisano u poglavlju "4.5. Backup i Upload" za Treo, tj. "5.5. Backup i Upload" za Visor.

b) Podatke ste izgubili jer ste napravili "Hard reset". Da biste na uređaj vratili podatke zadnje sinkronizacije, pratite postupak opisan u poglavlju "4.5. Backup i Upload" za Treo, tj. "5.5. Backup i Upload" za Visor.


3. PalmTran pri pokretanju uvijek traži novi registracijski broj

1. Pokrenite PalmTran aplikaciju
2. U registracijskom prozoru kliknite sa olovčicom na drugu (praznu) liniju.
3. Umjesto registracijskog broja upišite "help" (bez navodnika).
4. Zapišite podatke koji su se pojavili u novom prozoru.
5. Kliknite na "OK"
6. Sada se ponovo otvorio registracijski prozor ali s novim brojem u gornjoj liniji. Zapišite taj novi broj i pošaljite ga zajedno s podacima koje ste prije zapisali na našu e-mail adresu ili nas kontaktirajte telefonski.
7. Ako se niti nakon ovog postupka nije pojavio novi broj izađite iz PalmTran aplikacije.
8. Provjerite je li datum na uređaju današnji. Ako nije, promijenite ga. Postupak promjene datuma je opisan u poglavlju "4.2. Ostala podešenja - "Preferences" za Treo uređaj, tj. "5.2. Ostala podešenja "Preferences" za Visor uređaj.
9. Ponovite korake od 1. do 6.


4. Telefon ne zvoni (samo Treo)

Najvjerojatnije se mali prekidač na gornjoj strani Treo uređaja (lijevo od antene) slučajno prebacio na nečujni rad dok ste Treo držali u džepu. Da biste mogli čuti zvonjavu telefona (mobitela), morate taj prekidač pomaknuti s desna na lijevo tako da je prekidač najbliže sličici zvučnika koji nije precrtan (nema linije preko zvučnika). Ovaj se problem može dogoditi svaki put kad držite Treo u džepu, pa ako Vam se ovaj problem često dešava, onda morate često provjeravati u kojem je položaju ovaj prekidač.


5. Pomoću Graffiti ne možete pisati hrvatske znakove

Kliknite na "PiLoc" ikonu na zaslonu uređaja i pratite postupak opisan u poglavlju "1.5. Namještanje podrške za prikazivanje hrvatskih znakova". "PiLoc" je softverska podrška koja se instalira automatski prilikom instalacije PalmTran softvera.


6. Prilikom instalacije uređaj ne može pročitati SIM karticu (samo Treo)

a) Ako ovaj postupak radite prvi put nakon što ste od nas dobili uređaj, odnosno još niste niti jednom napravili "Hard reset", onda prilikom izbora korisnika, za kojeg trebate postaviti parametre, izaberite ime "Treo" koje smo mi postavili, a ne ime koje ste Vi unijeli prilikom postavljanja novog korisnika.

b) Ako gornjim postupkom ne riješite problem, onda napravite "Hard reset" uređaja i u Windows Exploreru obrišite Handspring mapu ("C:\Program Files\Handspring") kako biste u potpunosti instalirali softver iznova, i na uređaj i na računalo. Ako ne možete izbrisati Handspring mapu, provjerite je li se u donjem desnom kutu na stolnom računalu pojavljuje HotSync ikona. Ako se pojavljuje, isključite ju, odabirom na opciju "Exit", pa probajte ponovo izbrisati mapu. Ovim postupkom gubite sve podatke i sve trebate ponovo instalirati. Uputstva za instalaciju se nalaze u poglavlju "4.4. Instalacija softvera za sinkronizaciju na PC računalo i konfiguriranje Treo uređaja" za Treo uređaj.


7. Imate probleme sa spajanjem na Internet (samo Treo)

a) Provjerite jesu li parametri kojima se spajate na Internet točni. Kliknite na ikonu "Prefs" i u gornjem desnom uglu iz padajućeg izbornika izaberite "Network". Postupak je detaljno opisan u poglavlju "4.4.1. Blazer Internet pretraživač".

b) Provjerite jeste li već spojeni na Internet preko stolnog računala. Davatelji Internet usluga ne dozvoljavaju istovremeno dva pristupa na jedan korisnički račun. Prekinite vezu na Internet preko stolnog računala, pa se ponovo pokušajte spojiti na Internet s Treo uređajem.


8. Imate problema s primanjem i slanjem e-maila (samo Treo)

Ako ne možete primati i slati e-mail morate provjeriti postavke "One-Touch Mail" aplikacije. Taj postupak pokrenite s računala koji je detaljno opisan u poglavlju "4.4.2. Konfiguriranje Treo uređaja za pristup Internetu i e-mailu".


9. Ne možete izbrisati Handspring direktorij na računalu

Provjerite je li aktivna ikona "HotSync Manager"-a. Ako je aktivna, kliknite na nju i izaberite "Exit". Sada izbrišite direktorij.

Napomena: Za sve probleme vezane uz dlanovnik koje ne možete riješiti uz pomoć ovog priručnika, pogledajte u priručniku u PDF formatu na Handspring CD-u. Za probleme vezane uz spajanje na Internet i e-mail pristup, kontaktirajte Vašeg davatelja Internet usluga. Za probleme vezane uz PalmTranTM kontaktirajte Translation Experts d.o.o. putem Email-a (Internet@tranexp.com) ili na broj telefona 01/2313 015.


NeuroTran WordTran PalmTran PocketTran InterTran MobileTran HumanTran KnowledgeSearch SearchTran NewsTran

Kontakt

© 1998-2003 Translation Experts d.o.o.